Založ si blog

Neznasam jesen

Nikdy som nemala rada jeseň. Depresívne obdobie. Upršané prázdne dni. Nič viac, nič menej. Možno teda niečo menej, ale nič viac. Ráno vstať, odtiahnúť závesy a povedať si „zase“. Áno, znova sa leje ako z kŕhly. Znova neviem ktoré tenisky obuť, keďže všetky sú premokavé, ktore mikiny a bundy si vybrať, znovu si musúm kúpiť nový dáždnik, pretože aj ten piatý bol nekvalitný. No niečo, alebo niekto tento môj pohľad zmenil. A možno si to aj ty. A tak teda vyrozprávam svoj príbeh o nečakanej zmene postoja.

Vidím uja zbierajúceho gaštany. Ani neviem prečo, no tento pohľad ma donúti vidieť, počuť, cítiť niečo viac ako pri obvyklej ceste domov zo školy. Zrazu mi v ušiach začne hrať melancholická pieseň, ktorá môjmu novému prebudenému pohľadu dodáva ešte viac slobody. Jej tóny prenikajú mojím srdcom.

Vidím ako deti v gumákoch preskakujú mláky. Dievčat v roztiahnutom babkinom svetri je taktiež čoraz viac.

Cítim dážď vo vzduchu. Polonahé stromy sú všade na vôkol.

O áno. Autumn is here! LOVE IS HERE!

V týchto upršaných dňoch mám len jedno pravidlo. Tešiť sa z vecí, z malých vecí. Lebo toľko malých radostí spôsobí jednu veľkú. A preto využívam svoju fantáziu vidieť veci krajšie ako sú.

A to vo mne spôsobil, len jeden starší ujo, ktorý o tom ani nevie. Moje každoročne depresívne obdobie zmenil na obdobie radosti. Pretože zodvihol gaštan a tešil sa z toho.

Možno ich chcel podarovať svojim deťom, alebo aj vnúčatám. Zaujímalo by ma, načo myslel keď ich zbieral. Z jeho tváre však bolo vidieť veľa lásky a radosti.

A preto sa budem usmievať, budem sa tešiť aby táto jeseň bola obdobím lásky, radosti a dobrých skutkov!:)

Zeny vs muzi

08.03.2014

To, že sú ženy z Venuše a muži z Marsu vieme už dlhšiu dobu. Ale nedávno som mala možnosť sedieť s hŕstkou chlapov, ktorí sa nečakane pustili do debaty o veciach, ktoré na ženách neznášajú. Nejde o žiadne charakterové vlastnosti, alebo maniere. Všetko to začalo mojou otázkou: „Čo keby som si dala na tú party šaty a tie lodičky s vyrezanou špičkou……“ [...]

Casy, ked som bola bezkyna

22.02.2014

Žiaľ, bola. Osud sa s ľuďmi vie neraz pohrať. Tak ako sa pohral so mnou. Do rodiny bežcov stále patrím. A verím, že jedného dňa sa vrátim tam, odkiaľ som prišla. Zmenená, no predsa milujúca. Šport, ktorý sa skladá z 3 písmen- beh. Na nohách mám opäť svoje bežecké adidas tenisky a lacne oblecenie. Tak, ako boli súčasťou terapie, keď som ešte bezvládne ležala v [...]

Definicia sialenstva

05.11.2013

1. Pocas obednajsej prestavky sa posadte do svojho zaparkovaneho auta, nasadte si slnecne okuliare a mierte fenom na okolo iduce auta. Sledujte, ci spomalia. 2. Zavolajte na svoj vlastny zaznamnik a zanechajte si odkaz bez toho, aby ste sa pokusali zmenit svoj hlas. 3. Trvajte na tom, ze vasa e-mailova adresa je: Xena-Warrior- Princess@vasafirma.com alebo Elvis-the-King@vasafirma.com 4. Stale, [...]

koláž, fotky, mReportér

Známe kúpeľné mesto je pýchou Slovenska, ale aj ikonický vodopád, pri ktorom nakrúcali seriál, ktorý milujú milióny ľudí

27.04.2024 05:00

Toto sú najlepšie videá týždňa, ktoré zachytili naši mReportéri.

HIMARS

USA ohlásili nákupy vojenského materiálu pre Ukrajinu za šesť miliárd, vybavenie však zrejme nedorazí niekoľko rokov

26.04.2024 21:43

Na dodanie materiálu si však budú musieť Ukrajinci počkať, lebo proces jeho obstarávania je len na začiatku.

Palestína / Deti / Pásmo Gazy /

v Pásme Gazy zomrelo bábätko zachránené z maternice umierajúcej matky

26.04.2024 18:51

Izrael aj napriek medzinárodnému pobúreniu stále hrozí, že podnikne pozemnú operáciu v meste Rafah.

parlament

Amnesty International kritizuje návrhy týkajúce sa RTVS, neziskových organizácií a rodných čísel

26.04.2024 18:30

Organizácia vyzýva na dodržiavanie princípov a ochranu právneho štátu, slobodu združovania a prejavu i na právo na informácie a na ochranu pred diskrimináciou.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 4
Celková čítanosť: 6110x
Priemerná čítanosť článkov: 1528x

Autor blogu

Kategórie